Reacties
Reacties
29 jul. 2009, 21:51
Hee Marco, die hoogte ziekte kan behoorlijk naar zijn; je ziet idd een beetje bleekjes op deze foto!
Lina, zorg je wel goed voor hem? (vrouwen zijn wat dat betreft toch een stuk sterker he) ;-)
Veel liefs Ronald en Maartje
ps de splinter is bijna verwijderd
{{ reactie.post_date.date | formatDate('DD MMM YYYY HH:mm') }}
Reageer
Laat een reactie achter!
De volgende fout is opgetreden
- {{ error }}
Je reactie is opgeslagen!
