Ola de Bolivia

La Paz

Reacties

Reacties

mam

De foto's zijn prachtig. Zo te zien is het er erg koud.
Pas goed op elkaar en nog bedankt voor je verrassende telefoontje.
Kn

Pim

Ik heb genoten van jullie foto's. Prachtige omgeving! Wat een mooie ongerepte natuur zeg! Veel plezier met de world tour!

groetjes
Pim

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!