Ola de Bolivia
27 jul. 2009
🇧🇴
La Paz
Reacties
Reacties
28 jul. 2009, 13:55
De foto's zijn prachtig. Zo te zien is het er erg koud.
Pas goed op elkaar en nog bedankt voor je verrassende telefoontje.
Kn
02 aug. 2009, 22:50
Ik heb genoten van jullie foto's. Prachtige omgeving! Wat een mooie ongerepte natuur zeg! Veel plezier met de world tour!
groetjes
Pim
{{ reactie.post_date.date | formatDate('DD MMM YYYY HH:mm') }}
Reageer
Laat een reactie achter!
De volgende fout is opgetreden
- {{ error }}
Je reactie is opgeslagen!