Reacties
Reacties
07 okt. 2009, 22:22
Strakke foto's luitjes! Leuk om iedere keer verrast te worden met zulke mooie plaatjes van de prachtheid die deze aardbol met zich meebrengt! geniet ervan!
08 okt. 2009, 09:02
Hoi Lina en Marco,
Wat een heerlijke foto's, vooral die van de dieren! Wat een genot. Die blauwe pootjes :-). liefs
Hanneke
31 okt. 2009, 03:32
Stoere bink !
{{ reactie.post_date.date | formatDate('DD MMM YYYY HH:mm') }}
Reageer
Laat een reactie achter!
De volgende fout is opgetreden
- {{ error }}
Je reactie is opgeslagen!
