Reacties
Reacties
08 okt. 2009, 07:18
Toen de Vuelta door Venlo kwam zag ik op
de volgwagen van de Duitse wielerploeg verdacht veel
fietsen staan er stond zelfs een damesfiets op.
Ik dacht, niet alweer he.
Jongens wat een geweldige foto's.
Marco zorg je er ook voor dat Lina goed blijft eten
fijne trip nog
{{ reactie.post_date.date | formatDate('DD MMM YYYY HH:mm') }}
Reageer
Laat een reactie achter!
De volgende fout is opgetreden
- {{ error }}
Je reactie is opgeslagen!
