Merry Christmas & A Happy 2010

Merry Christmas & A Happy 2010! / Fijne Feestdagen en een knallend 2010! / Linksmu sv. Kaledu ir laimingu 2010!

Love and kiss from Merida (Mexico),

Lina & Marco

joyce

Hoi Lina en Marco, hele fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar gewenst van Joyce

Peter van Ineveld

Hallo Marco en Lina, namens alle medewerkers van MediPlus prettige feestdagen en een goed en veilig 2010.

Carola Sosef

Dag Marco en Lina,
spetterende feestdagen vanuit een ondergesneeuwd Nederland. Dit jaar zal het voor jullie geen straf zijn om een nieuwjaarsduik te nemen. Volgens mij is de temperatuur daar bij jullie veel aangenamer voor dan hier bij ons.
Voor 2010 natuurlijk een geweldige voortzetting van deze prachtige reis gewenst. Met veel leuke verhalen en mooie foto's voor de thuisblijvers.

Marjolein

Lieve Marco& Lina,

Voor jullie ook!! Met die eerste helft van 2010 komt het sowieso wel goed hè. Geniet ervan!!

xx Mlein

Anjes

Dag Marco en Lina

alle goeds en liefs voor 2010, en nog veel genieten van de reis

Anjes

Evie en Peter

Hoi Marco en Lina,
jullie ook een 'ir laimingu 2010' toegewenst!!
Maak er een mooi jaar van!!
Groetjes,
Evie en Peter

Frans Hemelrijk

He Hallo,

Ik val met de neus in de boter.

Merry Christmas and a happy new year!!!

groetjes

Frans (en Balkis)

viktorija

bukit pasveikinti su Sv.Kaledomis,mes jas svesime (tikekimes)sniego pusnyje,o jus po kaitria saule,bet vistiek visiem Kaledos.mes ryt su mergytemis kepsim kuciukus,tai ir ant jusu vardo uzminkysiu...bukit pasveikinti.
laimingu 2010
buciuojam
viktorija& co

corina

[gadget][/gadget] [url=http://www.krabbelaars.nl]http://www.krabbelaars.nl - Krabbel plaatjes[/url]

hoi Lina de beste wensen nog